Daty Składania zamówień przed Świętami
Robisz zapasy na Święta Bożego Narodzenia? Uzyskaj wszystkie potrzebne informacje o tym, kiedy złożyć zamówienie, aby móc zapełnić półki w okresie świątecznym.
Wszystkie zamówienia złożone do ostatniej chwili, łącznie z piątkiem 22 grudnia, będziemy przetwarzać i wysyłać.
W okresie świątecznym od października do grudnia praca naszego magazynu idzie pełną parą. Może to powodować dłuższy czas realizacji zamówień. Jeśli potrzebujesz szybszej realizacji zamówienia, skorzystaj z naszej usługi priorytetowej, jeśli jest ona dostępna. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby szybko zrealizować Twoje zamówienie również w ramach naszej standardowej usługi.
Poniższe daty mają jedynie charakter orientacyjny i chociaż dołożymy wszelkich starań, zalecamy złożenie zamówienia z dużym wyprzedzeniem przed tymi datami. Zamówienia złożone w okolicach poniższych dat należy opłacić w momencie składania zamówienia.
Miejsce dostawy |
Standardowa usługa dostawy |
Cypr, San Marino, Turcja | Niedziela 10 Grudnia |
Andora, Malta |
Poniedziałek 11 Grudnia |
Bułgaria, Grecja, Islandia, Norwegia, Rumunia, Szwajcaria | Wtorek 12 Grudnia |
Liechtenstein, Litwa, Portugalia, Sycylia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania | Środa 13 Grudnia |
Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Irlandia, Łotwa, Luksemburg, Szwecja | Czwartek 14 Grudnia |
Austria, Czechy |
Piątek 15 Grudnia |
Niderlandy, Belgia | Niedziela 17 Grudnia |
Polska |
Wtorek 19 Grudnia |
Ważne informacje
- Są to zalecane daty i sugerujemy złożenie zamówienia z dużym wyprzedzeniem przed tymi datami.
- Zamówienia priorytetowe złożone w powyższych terminach należy złożyć do zwykłej godziny granicznej.
- Zamówienia złożone po powyższych terminach nie podlegają gwarancji dostawy świątecznej.
- Zamówienia będziemy wysyłać aż do piątku 22 grudnia, ale w okresie od Świąt Bożego Narodzenia do Nowego Roku nasz magazyn i biuro będą nieczynne. Żadne zamówienia nie będą przetwarzane ani wysyłane pomiędzy 23 grudnia a 3 stycznia.
- Normalna wysyłka zostanie wznowiona we wtorek 3 stycznia.
- Jeśli Twojego kraju docelowego nie ma na powyższej liście, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który poinformuje Cię o ostatniej zalecanej dacie złożenia zamówienia.
- Zamówienie należy opłacić w momencie składania zamówienia. Jeśli wybierzesz opcję płatności czekiem/przelewem bankowym, płatność będzie musiała zostać zaksięgowana, zanim będziemy mogli wysłać towar.
Daty |
Informacje o wysyłce |
Od poniedziałku 18 grudnia do piątku 22 grudnia | Wysyłka w trybie normalnym |
Od soboty 23 grudnia do poniedziałku 1 stycznia | FIRMA NIECZYNNA |
Środa 3 stycznia | Wznowienie wysyłki w trybie normalnym |
Życzymy Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Dziękujemy za współpracę i Wasze wsparcie w 2023 roku.