Nie możesz się zalogować po utworzeniu nowego hasła?

Czasami przeglądarki powoli zauważają, że zresetowałeś hasło i podczas próby logowania nadal używają starego hasła!

Jeśli utworzysz nowe hasło, ale nie możesz się zalogować, może być konieczne najpierw usunięcie zapisanych danych logowania przeglądarki.

Postępuj zgodnie z poniższymi prostymi krokami, a natychmiast wrócisz na właściwy tor!

Mozilla Firefox

Kliknij ikonę 3 wierszy w prawym górnym rogu okna przeglądarki i wybierz z menu Loginy i hasła

Wyszukaj plik puckator i usuń WSZYSTKIE zapisane dane logowania.

Następnie całkowicie zamknij WSZYSTKIE okna przeglądarki i uruchom ponownie Firefox.

Zaloguj się przy użyciu nowego hasła i zapisz je po wyświetleniu monitu.

Google Chrome

Naciśnij ikonę 3 kropek po prawej stronie u góry okna

Przejdź do: Ustawienia> Przewiń w dół do „Zaawansowane” (mały tekst na środku u dołu) > Przewiń do Autouzupełniania i kliknij Hasła

Usuń zapisany login do puckator, klikając 3 kropki i Usuń.

Całkowicie zamknij okna przeglądarki i uruchom ponownie

Zaloguj się przy użyciu nowego hasła i zapisz je po wyświetleniu monitu.

Microsoft Edge

Naciśnij ikonę 3 kropek po prawej stronie u góry okna

Przejdź do: Ustawienia> Przewiń do Ustawienia zaawansowane> Przewiń do Zarządzaj hasłami

Usuń zapisany login do puckator, klikając 3 kropki i Usuń.

Całkowicie zamknij okna przeglądarki i uruchom ponownie

Zaloguj się przy użyciu nowego hasła i zapisz je po wyświetleniu monitu.

Prawo autorskie © 2000 - 2024 Puckator EDC Sp. z o.o. Ul. Graniczna 8AA, 54-610, Wrocław. Numer REGON: 389391683 - Numer NIP: PL8943170010